M E R E K A

O K E !

nie E J O Y !
YEAHH ! die pernah hadir dalam hidup aku !
aku ngaku ! aku ta dapat lupakan die ! jyeahh !
aku still sayng diee <3
but dia dah ada org laen .. lupakan die =,=


F I K R I <3 
ex aku juga ! 
clashh sbb *maaf ta dapat disiarkan di sini . 
tutttttt

malas nak letak yg laenlaen tuhh ! 
yg aku ltk nie lah yg paling aku sayang !
aku tahu korang ta tahu kan .
hmmm .. korang igt aku abaikan korang means aku ta sayang korang la ea ?
OMGOATT !
korang salah !
hmmm 

aku ta pernah buat macam tu . 
aku sayang korang sgt weyhh !
korang je engad aku layan laki laen means aku curang .
hmmm ...
semua kawan je 
but tape lah 
benda dah lepas ta kan berlaku semula kan =,=

harap korang bahagi8a lah dgn pasangan pilihan korang <3

aku sangat lah bahagia mengenali diri korang <3 <3 <3


korang suka ? korang LIKE banyak2 kay